سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]

اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج 

به فرموده امام صادق (ع)  هرکس چهل صبح این عهد را بخواند از یاوران حضرت مهدی (عج) قرار می گیرد و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد خداوند او را از قبر بیرون می آورد تا در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی به هر کلمه آن، هزار حسنه به او کرامت فرماید و هزار گناه از او محو کند.

مطلع آن عهد این است :( اللهم رب النور العظیم و رب الکرسی الرفیع و رب البحر المسجور...) . سید بن طاووس در مصباح الزائر و علامه مجلسی در بحار الانوار بیان داشته اند .که این دعا مستحب است هر روز پس از نماز صبح، بلکه بعد از هر فریضه خوانده شود، و نیز مستحب است این این بیعت، هر روز جمعه تجدید گردد.
دعای عهد هم از امام باقر (ع) روایت شده است، با این مطلع (اللهم یا اله الآلهة یا واحد یا احد یا اخر الآخرین... ).
علما بیان داشته اند که سزاوار است ، دعای عهدی که از امام باقر(ع) روایت شده، دست کم برای یک بار در طول عمر خود خوانده شود. امام باقر(ع) فرمود: ( هرکس از موالیان ودوستان ما در عمر خود یکبار این دعا را بخواند، در رق عبودیت نوشته خواهدشد و در دیوان حضرت قائم (ع) بلند خواهد شد و چون قائم ظهور نماید، اسم خواننده این دعا و اسم پدر او را ندا می فرماید...)

  

 

 برای سلامتی آقا دعا کنید.



عاشقان ولایت ::: چهارشنبه 89/3/26::: ساعت 2:27 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بازدیدهای وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدید :95418

درباره خودم
عاشقان ولایت
بسم رب المهدی السلام علیک یا ابا صالح المهدی با عرض سلام خدمت شما عزیزان ان شاءالله استفاده کافی را برده باشید همچنین از شما سروران عزیز تقاضا دارم تا انتقادات و پیشنهادات خو را در بخش نظرات بگذارید. برای تعجیل در ظهور اقا امام زمان (عج) دعا کنید.

پیوندهای روزانه

لوگوی وبلاگ من


لینک دوستان

لوگوی دوستان

موسیقی وبلاگ

آرشیو شده ها

اشتراک در خبرنامه
 

طراح قالب

دایرکتوری سایتهای مهدوی کانون وبلاگهای مهدوی مجموع لینکهای مهدوی